Vervolg - 11 en 12 september 2012

12 september 2012 - Cizur, Spanje

De moeite waard om er nog eens terug te gaan.
De foto's van gisteren en vandaag heb ik intussen geupload.
Ik blijk een te weinig aantal kilometers voor morgen op het programma te hebben, zeer waarschijnlijk wordt het daarom een andere eindbestemming. Het is wel weersafhankelijk, want op dit moment regent het dat het giet.

1. Martin:
    Hallo Marius,

Gelukkig dat de blessure aan je scheenbeen niet meer opspeelt, want je hebt nog vele kilometers te gaan. De foto's die je hebt genomen, laten ons goed zien door welk landschap je nu loopt. Fijn dat je er toch iedere keer weer in slaagt een overnachtingsplaats te vinden, hoewel het niet altijd Bilderberg is, waar je overnacht. Maar een beetje pelgrim kan daar tegen, nietwaar?
    Hopelijk heb je niet je schoenen laten staan bij de richtingaanwijzer, want op sokken verder lijkt mij niet zo gezond.

Hr.gr.,
    Joke en Martin.
  2. Hedwig:
    13 september 2012
    Lieve Marius, heel fijn om weer te lezen dat het goed gaat met je blessure. Toch wel bijzonder om met mede-pelgrims de nacht door te brengen. En inderdaad dat geritsel van plastic in de ochtend als iedereen weer op pad gaat!
  3. Ineke de Groot:
    Hallo Marius.
    Het is genieten van al je verslagen, bijna alsof jezelf meeloopt. Het is inderdaad een pelgrimstocht met ontberingen, knap hoor om zo door te zetten.
    Hou vol, veel succes en geniet ervan.
    Groetjes,
    Ineke.