Van Pedrouzo naar Santiago de Compostela - 6 oktober 2012

6 oktober 2012 - Avilés, Spanje

Vandaag is mijn missie tot een goed einde gekomen. De ontvangst in SdC was grandioos, ik wil graag in de komende paar dagen nog eens terugblikken op deze laatste etappe en de Camino in het algemeen.
Overigens wil ik iedereen die ons benijdt om het mooie Spaanse klimaat laten weten dat het vanmiddag en vanavond in SdC regent, echt weer om in bed te blijven! Dit is het even voor nu.

1. JoAnn:
    6 oktober 2012
    Dear Marius it sounds like a story with a happy end nog hele fijne dagen en tot binnenkort
  2. Marina & Heinz:
    7 oktober 2012
    Marius, Mission accomplished; Groots, ongekend respect en achting voor deze geweldige prestatie. De gedetailleerde verslagen van jou Camino wel beschouwd, lijkt het of je door een Wormhole bent gegaan waarin alle levens aspecten zich versmolten, je toomloze wilskracht, verdriet,woede,inzinking,uitputting,mijmeringen etc. maar ook het genieten van mooie vergezichten en je nieuwe liefde en de vele ondersteunende fan-male van de "achterban". Maar zoals Morgan Freeman zegt; De keerzijde van een Wormhole; het prachtige licht van een nieuwe wereld (heelal). Dit heb je verdient en is je van harte gegund. Nogmaals Chapeau
  3. John:
    7 oktober 2012
    petje af Marius, ik ben trots op je :-)

Zie je binnenkort.

gr Je buurman
  4. Anke:
    7 oktober 2012
    Geweldig....en gefeliciteerd, een geweldige topprestatie!!
  5. Anne-Mieke:
    Lieve Marius,
    Fantastisch,ik hoop je gauw weer te zien in valkenswird nu maar lekker genieten van de dagen in santiago samen met Mieke Ad en Trees. Veel groetjes Anne-Mieke X
  6. Angelique Roelofs:
    7 oktober 2012
    Ome Marius, missie volbracht! Aan bovenstaande kan ik niks meer toevoegen. Heel veel respect hebben we voor u. Bedankt voor de prachtige, boeiende verhalen; het was een genot om te lezen! Veel plezier nog samen in Spanje en tot binnenkort!
  7. Änne:
    Mission completed ! Gefeliciteerd met deze prestatie. Groetjes änne
  8. Marielle Stevens:
    Gefeliciteerd Marius!!
    Geniet nog maar lekker na daar in het warme Spanje. '
    Erg leuke foto van jullie daar samen!

Groetjes Marielle en Joost
  9. Harry:
    Amigo!
    Otra vez ehorabuena!
    Buen viaje a Hollanda y tomamos unas cervezas quando estas en casa!
    Saludos a todos!
    Jacqueline & Harry
  10. Dick en Elly vd Vaart:
    Amen!
  11. Rikie:
    8 oktober 2012
    Geweldig je doel bereikt en hoop dat mijn kaarsje brandt.
  12. Irma:
    Hoi Marius,
    Fantastische prestatie. Kei goed van je dat je het hebt gehaald. John en ik zijn trots op je.
    Tot snel.
    Groetjes, Irma
  13. Steef Bosch:
    9 oktober 2012
    Marius, Via, via op deze site terecht gekomen. Het doet ons goed je zo te zien. Echt verrassend was het niet. Dit is wie en wat jij bent. We gaan je reisverslagen en de foto's met terugwerkende kracht lezen en bekijken.
    Groet, Mieke en Steef.
  14. Joke Tolsma:
    9 oktober 2012
    Fijn dat je het goed gehaald hebt! Aankomen in Santiago met regen brengt geluk is mij onderweg verteld, dus wie weet. Zo te zien wel!
    Geniet er van,
    groeten, Joke
  15. Martin:
    11 oktober 2012
    Hallo Marius,

Vanaf deze plaats zeggen we je nogmaals dat we je bewonderen om wat je het gepresteerd. Dat je het zou volbrengen, jou kennende, is voor ons nooit een punt van twijfel geweest, maar pech en ziekte heb je niet in de hand.
    We danken je voor je fijne verhalen en verduidelijkende foto's. We kijken uit naar een persoonlijke ontmoeting, hopelijk spoedig op de golfbaan.

Met hr.gr.,
    Joke en Martin.