Slot Frankrijk - 9 september 2012

9 september 2012 - Bustince-Iriberry, Frankrijk

Vanmiddag in Saint Jean Pied De Port aangekomen, morgen de bult op. Later meer, heb hier geen internet/WiFi.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mariolijn:
    10 september 2012
    Dag Marius! Auch wenn ich selten ein Zeichen setze, möchte ich Dich wissen lassen, dass ich deinen Fußmarsch regelmäßig verfolge. Bei der Gelegenheit: Respekt, Respekt!! Ich weiß was es bedeutet, denn ich habe vor 14 Tagen eine Tour auf den Schneeberg gemacht. Es waren 1000 Höhenmeter zu überwinden, sowohl hinauf, als auch hinunter. Ich war mit meiner Wandergruppe 6 Stunden unterwegs. Es war ein unglaubliches Erlebnis, danach natürlich sehr müde, befriedigt und zufrieden. Dich kennend, hast Du sicherlich wieder eine Zweideutigkeit aus dem Sinn erkannt.
    Es ist fast täglich, immer wieder erfrischend, deinen humorigen Schreibstil zu erleben. Aufgrund Deiner Schreibweise, bekomme ich doch tatsächlich den Eindruck als ob Du dich leichtfüßig und lustwandelnd deinem Ziel näherst. Alle Achtung, wie heißt es so schön in einem Spruch: "Der Weg ist das Ziel"!
    Weiterhin stramme Wadeln und nette Begegnungen (auch wenn sie manchmal älteren Semesters sind). Kusjes Mariolijn
    Dich deinem Ziel näherst.
  2. Martin:
    Hallo Marius,

Om in de stijl en taal van Marjolijn te blijven:"Hals- und Beinbruch über "de bult" , Marius.
    Overigens, de foto met de blote dames heb ik niet ontvangen!! Heb je misschien een filter toegepast, omdat je dacht dat zo'n foto niet passend is voor mij in verband met mijn calvinistische achtergrond?
    Hg,
    Joke en Martin.
  3. Marijke vink:
    Lieve Marius,

Wat maak je een bijzondere reis. Ik geniet van je verhalen!
    Veel goeds en succes. Groetjes, Marijke
  4. P. Verhaegh:
    Beste wandelende driver,
    Wat heb jij aangericht???.Zelfs Martin -de calvinist(wat je al niet te weten komt via jouw blog)- vraagt naar foto's van blote dames!!
    Ik had niet verwacht dat jouw praatjes tijdens onze golfsessies iemand zo konden omturnen. Die Martin toch.Voorlopig zou ik hem nog maar even laten wachten.Laat hem eerst maar beter worden van zijn operaties, want te hoge bloeddruk is voor Martin niet wenselijk. Intussen ga jij maar gewoon door met wandelen en foto's maken. Beide activiteiten gaan jou goed af, alhoewel ik de resultaten van jouw fotograferen, uitgezonderd de foto's op jouw blog, nog maar zelden heb gezien.
    Hou vol makker!!
    Groet
    Piet
  5. Hedwig:
    10 september 2012
    Lieve Marius! De tocht moet prachtig zijn met dit heldere weer! Ik blijf je volgen en binnenkort ( als je in Leon aankomt ) ga ik super echt meeleven!!! Buen Camino