Blote meiden - ergens onderweg - 8 september 2012

8 september 2012 - Uhart-Mixe, Frankrijk

Ik begrijp uit een aantal reacties dat ik de indruk heb gewekt dat ik een zwak heb voor oude vrouwtjes. De oplettende bezoekers van mijn weblog zal het zeker niet zijn ontgaan dat ik een aantal dagen geleden een foto plaatste van een aantal jonge blonde dames die aan het zonnen waren. Ze hadden geen enkele gêne want ze lagen er allemaal naakt bij. Als ik goed geïnformeerd ben behoren zij tot het ras van de Blonde d'Acquitane, zij behoren met de Limousin en Charolai toch wel tot de mooiere meisjes die ik tot nu toe in Frankrijk gezien heb. En de kans dat dat nog gaat verbeteren is uiterst gering, de laatste etappe voert uitsluitend door bos en buitengebied. Tandartsen en plastisch chirurgen zouden hier een goede boterham kunnen verdienen maar de vraag is of ze voor hun diensten betaald zullen worden en of ze hier wel zouden willen wonen.

1. Mieke:
    8 september 2012
    Ik ben wat blij dat Marius geen oog heeft voor de mooie jonge franse vrouwtjes, maar een zwak toont voor de oudjes.
  2. Frans:
    8 september 2012
    Ik ken ze Marius. Ze zijn om op te vreten en er je vingers bij af te likken.
  3. Kenneth Jacky:
    9 september 2012
    ooh Marius, ik heb die foto's die jij omschrijft niet gezien. Maar ik deel de mening met Mieke
    Liefs van ons
    kenneth/Jacky
  4. Dick en Elly vd Vaart:
    9 september 2012
    Geweldig die verhalen en reacties. Ben benieuwd hoe het er aan de Spaanse kant aan toe gaat.

Veel devotie en een goeie reis!!
  5. Anke:
    9 september 2012
    Keigoed lievie, Frankrijk bijna uit op naar Viva España!!
    Heb zoveel bewondering voor je, dus ga zo door!! Ik weet zeker dat Mieke bij je is en over je waakt xx
  6. Hedwig:
    Go Go Go Marius!!!
  7. Mil:
    10 september 2012
    Hoi Marius,
    Zo zo wat leuk om te lezen en heb veel bewondering voor je dat je al zo ver bent gelopen. Weer een stukje kracht voor jou zend ik je.
    Liefs Mil