Redicilla en San Juan de Ortega - 17 + 18 september 2012

18 september 2012 - Barrios de Colina, Spanje

Helaas sluit internet hier om acht uur, probeer het morgen in Burgos.

1. Hedwig:
    19 september 2012
    Bezoek wel de kathedraal van Burgos!
  2. Marjo:
    19 september 2012
    Hoi Marius, Gisteren met 4 x M de vriendinnedag gelopen op Gendersteyn. Ene zekere ML liep een half uur te proberen om een sms je te versturen. Na de '' berg" op en weer af en een paar struiken was het dan toch gelukt. En toen jij terug sms te dat je er al 25 KM op had zitten was het helemaal goed. Ik hoop bij jou ook. Maar dat horen we gauw weer als er internet is.
    groetjes Marjo
  3. Mariolijn:
    19 september 2012
    Hallo Bruderherz! Da ich selber ein verlängertes Wochenende nicht da war, habe ich mit Neugierde über die letzten Tage Deines Fußmarsches und den Eindrücken nachgelesen. Und siehe da: Mittlerweile hast Du mehr als die Hälfte Deiner angepeilten Route geschafft und das verdient ein absolutes "Alle Achtung"!!! Auf der Karte auch den Fort"Schritt" mitzuverfolgen ist wirklich spannend. Denn in geraumer Zeit werden wir (alle, die sich so zahlreich melden) Dich in die Zielgerade hinein applaudieren. Damit es soweit kommt, wünsche ich Dir weiterhin viel Energie, Enthusiasmus und einen unbändigen Willen!!!!!!!!!! Dag en Kusje Mariolijn