Van Logroño naar Nájera - 16 september 2012

16 september 2012 - Nájera, Spanje

Vandaag geen verslag, ik ben goed op de plaats van bestemming aangekomen

1. Elssloot:
    16 september 2012
    Hoeveel centimeter mag/moet je nog??
    Niet klagen, maar dragen en bidden om kracht....
    Sterkte Marius!!

Els Sloot
  2. Piet en Hennie:
    16 september 2012
    Met veel belangstelling blijven we je reis volgen.hopenlijk helpt de brace je knie iets minder te belasten. Petje af !!!
    Bij charles gaat de bouw gestaag door, ze zijn al op dakhoogte.
    Wij basjes wensen je veel sterkte en devotie toe.
    Piet en Hennie.
  3. Marianne:
    Hoi Marius,

Ik ben de laatste weken veel uithuizig geweest en heb daardoor enkele van jouw verhalen gemist, dit heb ik echter vandaag ingehaald en er erg van genoten. Lieve Marius jij hoeft niet te klimmen om dichter bij Mieke te zijn, volgens mij zit zij nog steeds op je schouder en of loopt met je mee. Zorg goed voor je zelf. en blijf vooral goed smeren dan zal het met de blessures wel meevallen. Groetjes Marianne
  4. De Buurtjes:
    Marius,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je aan het genieten bent. Hier in de straat is alles oké en alles gaat zijn gangetje.
  5. Wim Schauten:
    Dag Marius,
    Het is duidelijk dat de Camino een route is waar allerlei ontmoetingen en contacten plaatsvinden, dat er ook een digitale Camino bestaat blijkt nu.
    Wij vinden het om meerdere redenen bijzonder en moedig wat jij aan het ondernemen bent en volgen je via je blog. Wij kennen je niet maar zouden dat wel graag willen.
    Ruim 20 jaar geleden heb ik de Camino gedaan met mijn gezin maar dan …..per auto. Ik heb je planning gezien en uitgerekend dat, wanneer je de snelwandelpas danwel de looppas inzet, Santiago op 25 september bereikt kan zijn, je mag een dagje rusten, als je dan op donderdag 27 acte de presence geeft op de Schautendag in Woubrugge. Het lijkt ons gezellig, mocht het niet lukken, Mieke organiseert vast een ontmoeting op de camino van Veldhoven.
    Wandel lekker en geniet, hartelijke groet
    Wim Schauten en Marjolein van der Lugt.
  6. Gerard van Heeswijk:
    Beste Marius,

Je bent ruim over de helft dus houd goede moed.
    Dag in dag uit ruim 30 km wandelen over best lastig terrein. Petje af voor de man die dat kan. Heel veel lieve groeten van Annelies en mij en sterkte voor de rest van je tocht.
    Annelies en Gerard.
  7. Hedwig:
    17 september 2012
    Lieve Marius! Het gaat goed! Lekker genieten hè!
  8. Moniek en Nico:
    Hai lieve Marius,
    Ik heb een week je dagboek niet gelezen met als gevolg dat ik net heerlijk heb genoten van al je verhalen. De lach, de traan en de pijn, je gaat er goed mee om en blijft genieten! Je bent een echte Pelgrim en ik heb diep diep respect voor je. Hou je taai lieverd en ik hoop dat de blessures niet doorzetten. Onze Jip is net begonnen met zijn opleiding fysiotherapie, dus wanneer je hem nodig hebt dan laat het maar weten, komt ie eraan.. haha. Succes, blijf genieten en vooral schrijven, dikke kus uit Oss X
  9. Martin:
    Hallo Marius,

Wij hebben een paar dagen logé's gehad. Daardoor was er geen gelegenheid een tijdstip te vinden om rustig van je verslagen te kunnen genieten. Dat heb ik nu weer ingehaald. Ik zal je oude vertrouwde hoed missen, als je weer terug bent, want precies dezelfde zul je wel niet meer kunnen krijgen. Maar als de man die eronder loopt nog dezelfde is, is alles in orde. Bij terugkomst moet je me toch eens uitleggen hoe je er steeds weer in slaagt een onderkomen voor de nacht te vinden. Geweldig dat je over de helft bent. Ik hoop dat het landschap nu vriendelijk blijft, zodat je je knie kunt ontzien.
    Een klap op je schouder van Joke en mij voor je prestatie.
    Hr.gr.,
    Joke en Martin.
  10. Frans:
    18 september 2012
    Al enkele dagen geen verslag. Allereerst je moet jezelf niet verplichten om elke dag een soort column te schrijven. Toch zie ik graag hoe het gaat, vooral nu je knie wat aan het opspelen is. Hopelijk alles goed. Buen Camino. Frans
  11. Jos.:
    Beste Marius,
    Wij volgen je op de voet. Knap werk. Zet 'm op!
    Nav het voorstel van een volger, om je baard te laten staan het volgende advies:
    "Niet doen, want dan moet je tot december wachten voordat je met de stoomboot naar Nederland kunt".
    Succes.
    Henny en Jos.