Het achterlijke platteland - 31 augustus 2012

31 augustus 2012 - Bruch, Frankrijk

Ook in dit dorp nergens wifi, schrijf alles op in mijn dagboekje, dus het komt er allemaal een keer aan. Het gaat goed met mij, morgen 36 km naar Mezin.

1. Angelique Roelofs:
    31 augustus 2012
    Pfoe, dat is wel afkicken he! Geen wifi! Maar we blijven vol goede moed volgen. Wederom heel veel succes! Dikke knuffel Angelique X
  2. Charlotte & Peter:
    31 augustus 2012
    Wat een toestand iid, ik keek al weer blij naar je mail tja je hebt het lezerspubliek enorm verwend in het begin (we hebben overigens makkelijk praten), maar we reizen dan ook graag met je mee. Wellicht dat t morgen lukt....Suc6!
  3. Hans en Nelleke:
    31 augustus 2012
    Al je fans houden graag een oogje in het zeil dus fijn dat je laat weten dat het goed met je gaat Marius, dat is het allerbelangrijkste. Zet 'm op!
  4. Marina & Heinz:
    31 augustus 2012
    Marius, ik stuur per express een satelite-Telefoon. Heb ik gevonden in Pakistan, is van Bin Laden geweest, hettie nie mir nôdig!!!
    >>= onbeperkt internetten.
  5. Joke:
    31 augustus 2012
    Nou Marius niet meteen gaan mopperen "Het achterlijke platteland"!
    Komt allemaal goed, kwestie van volhouden!
  6. Moniek en Nico:
    1 september 2012
    Het is niet anders, maar deze mensen hier zijn waarschijnlijk erg gelukkig! Zag gisteren op de foto dat je ook je rugzak mee moet nemen, dat was ik voor het gemak even vergeten, dus, conclusie;
    ik heb nog meer respect voor je dan ik al had!!
    Hou vol en succes met de volgende kilometers morgen.
    xx wij uit Oss
  7. Hedwig:
    1 september 2012
    Heerlijk toch dat platteland! Voor je het weet loop je in Pamplona en schrik je je een hoedje! Ik blijf je volgen en kijk uit naar het volgende reisverhaal! Buen Camino Peregrino!
  8. Anke:
    1 september 2012
    Hoi Marius, heb in een boek een prachtige zin gelezen:
    "het is zoals het is en het gebeurt zoals het gebeurt"!
    Geweldig, deze hou ik er in ieder geval in, dus hou moed, je verhaal komt echt wel en ook ik blijf je volgen.
    xx Anke
  9. Urslaaatje:
    1 september 2012
    Het is zoals Nelleke al zei.... Zo horen we tenminste iets van u .... En weten we dat niet een of andere pastoor u in een kerker heeft geduwd..;)))))
    Zet 'm op en we houden u in de gaten...;)
    Kus van ons x
  10. Frans:
    2 september 2012
    Primitieve toestanden daar. Is de hooiberg al een noodzaak gebleken? Wel leuk als je er na je reis over kunt vertellen, minder leuk op het moment dat je ermee geconfronteerd wordt. Verder buen camino en....ultreia
  11. Roland en Suzan:
    2 september 2012
    @Frans:
    Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het slapen in een hooiberg zeker GEEN straf is.
    Sterker nog, ik denk dat ik zelden zo lekker geslapen heb.
    Al moet ik voor de eerlijkheid wel bekennen dat dit ook aan de overmatige alcohol consumptie gelegen kan hebben ;-)

@Pa:
    Geweldige foto's weer!
    En wij weten nu dat we bij afwezigheid van WIFI op het (achterlijke) platteland niet jouw verhalen hoeven te missen:
    Ze komen gewoon een paar daagjes later.

Btw: Ik heb vrijdag even je huisje geinspecteerd, en afgezien van wat suicidale plantjes was er (gelukkig) niks vreemds te melden.