Foto's

29 augustus 2012 - Monclar, Frankrijk

Beste allemaal, ja dat is wat met die foto's. Ik maak opnames met mijn gewone camera maar kan die niet uploaden omdat ik geen pc heb. Moet dus mijn HTC gebruiken maar dat is steeds een heel gepriegel. Kan ook geen ondertitels bij de foto's plaatsen, dus ik moet nog eens apart beschrijven wat het voorstelt. De toegang tot internet is heel moeizaam.
Overigens heb ik mijn route vandaag moeten aanpassen vanwege problemen met het vinden van een slaapplaats. Ik ben nu vlak bij Monclar. Het hele verhaal, ook van gisteren volgt als ik een pc ter beschikking heb.

1. Frank en yvonne:
    29 augustus 2012
    Het is wat met die slaapplaatsen, maar Marius met al zijn charmes dat lukt je toch wel, en ontzettend leuk die foto's erbij, hebben we een idee waar je allemaal aan voorbij loopt!!Voor nu een lekker wijntje en voor straks weltrusten!!
  2. Hedwig:
    29 augustus 2012
    Lieve Marius, wat een mooie foto's! Maar niet teveel moeite doen hoor, de verhalen zijn goed genoeg! Pelgrim... wie roept U? Lieve groet Hed.
  3. Anne-Mieke:
    30 augustus 2012
    Leuke pictures Marius,je begint het te leren!!Veel loopplezier vandaag en misschien lezen we vanavond hoe deze dag weer is verlopen. x Anne-Mieke
  4. Piet en Hennie:
    30 augustus 2012
    Schitterende foto, die laatste lijkt op een schilderij uit de romantische periode. Het stilleven , stokken met rugzak spreken voor zich.
    Nieuws uit Oss; de verbouwing bij Charles is van start gegaan. We houden je op de hoogte. groetjes Piet en Hennie
  5. Anke:
    30 augustus 2012
    Wat kom jij mooie dingen tegen zeg! Dat zie je niet als je met je auto door Frankrijk sjeest om snel op een zonnige bestemming aan te komen....geweldig! xx
  6. Roland en Suzan:
    Hey Pa,

Geweldige foto's hoor!
    Zo gaat jouw tocht bij je 'volgelingen' ook wat meer leven.

Als ik vanaf thuis nog iets aan je blog moet wijzigen (onderschriften bij foto's ofzo), dan laat maar even weten hoor ;-)
  7. Änne:
    30 augustus 2012
    Leuk om de foto's te zien. Mooie omgeving. Succes!!! En de groeten.
  8. Mil:
    Hallo Kanjer,
    Je hebt er al mooie foto's op staan. Je bent morgen al een week aan het lopen, ik vind het knap van je. Ik stuur je elke dag even een beetje kracht en energie toe Marius.
    Je hoort weer snel van mij.
    Grtjes Mil
  9. Joke:
    Hi Marius,

Goed te lezen dat dat de start van deze monstertocht naar wens is verlopen.

Blijf vooral schrijven !
  10. Eric van Hoeve:
    31 augustus 2012
    Hoi walking Driver, De zoekers komen bij jouw afwezigheid volop aan hun trekken!! Neem bij Nerac de juiste afslag, anders kom je in Condom terecht en dat kan resulteren in onplezierige vragen! Het motto blijft...voetje voor voetje. Gegroet
  11. Kenneth Jacky:
    Heeeeee Marius
    Prachtig, succes
    Jacky/Kenneth
  12. Clety:
    31 augustus 2012
    sigue andando amigo mio,estoy pensando en ti cada dia
  13. Rob en Ineke:
    Hoi Marius,
    leuke verhalen en fotos.Ja,omgaan met apparatuur is niet zo simpel,voor een eenvoudige pelgrim.
    Groeten,Rob en Ineke