Villafranca del Bierzo - 29 september 2012

29 september 2012 - Villafranca del Bierzo, Spanje

Geen verhaal vandaag.

1. Frank en yvonne:
    29 september 2012
    het was gisteren ook zo'n onuitwisbaar verhaal, dat vandaag de pagina een x leeg mag zijn!!!
  2. Hedwig:
    30 september 2012
    Hallo Marius! Al in Villafranca del Bierzo! Mooie tocht door de wijngaarden niet? Ik dacht dat er geen einde aan zou komen. Ga je nu nog overnachten in Ruitelan of in een keer naar de O Cebreiro? De Xunta herberg in O Cebreiro is aan het einde van het dorpje aan de rechterkant. In Ruitelan in Pequeno Potala van Carlos. Hij kookt en zorgt voor ontbijt en maakt je 's morgens wakker om 06.30uur met...... Dat ga ik niet verklappen! Zeer vredige en Zen Albergue! Buen Camino!
  3. Piet en Hennie:
    30 september 2012
    Beste Marius,
    Wij zijn zeer ontroerd over de manier waarop je verteld over het bezorgen van ons Miek haar steen en die van jou.. Een prachtige afsluiting van mooie en droevige periode in jou leven. Wij wensen jou en je nieuwe Mieke alle goeds en hopen haar tzt te leren kennen.
    Nog 6 dagen vanaf nu, hoop je op de plaats van besdtemming aan te komen .Wij wensen je een goede aankomst.
    Op 6 oktober, onze Koninginnendag als de hele fam.van Tuijl in het ouderlijk huis verzameld is zullen je oren wel gaan toeten. De lofzang van iedereen zal Sabtiago zeker bereiken.
    Lief en groeten uit Oss.