Larrasoaña - 11 september 2012

11 september 2012 - Esteribar, Spanje

Ook vandaag helaas geen internet/WiFi. Maar weer wachten op de volgende gelegenheid.

1. Hedwig:
    11 september 2012
    Je hoeft niet elke dag iets te schrijven Marius! Ook al kijken we allemaal uit naar een bericht. Maar geniet van het pelgrimsleven, van de vriendelijkheid van de mede-pelgrim en van het delen met de ander! Buen Camino!
  2. Joke:
    12 september 2012
    prima reisverhalen, Marius. Vandaag mijn laatste dag in Noordwijk. Was een lang weekend prachtig weer. Waarschijnlijk het laatste ! Het gaat echt herfst worden . Hoop dat stormen jouw tocht niet zwaarder maken.

Bij ons verkiezingsdag. Spannend ! Jij doorstappen ! Misschien kun jij er vanavond of morgenochtend nog iets van meekrijgen. Grtjes
  3. Roland en Suzan:
    12 september 2012
    Nou pa, je hoeft je inderdaad niet verplicht te voelen om IEDERE dag een verhaal te schrijven hoor.
    Al waarderen we het natuurlijk enorm en we lezen ze nog steeds met veel plezier.

De afgelopen dagen even wat minder tijd gehad om jouw verhalen te lezen maar vandaag even ingehaald.
    Ik had wel bijna een half uur nodig om alles te lezen (en te reageren natuurlijk)

En een update van mijn kant:
    Ik ben begonnen met plinten en architraven te maken en binnendeuren te schilderen ;-)
    Vanavond eerst stemmen, en daarna ga ik even jouw huis inspecteren.

Kus,
    R.