Alles is betrekkelijk

11 augustus 2012 - Valkenswaard, Nederland

De schoenen op de foto zullen mij in 45 dagen naar S.d.C. moeten brengen. Van Marie Louise kreeg ik het afgebeelde meetlint, elke dag zal ik 1 centimeter afknippen en als je het zo bekijkt is het eigenlijk maar een kippeneindje

1. Anke:
    17 augustus 2012
    Lieve Marius, ik wens je heel veel loopplezier en hoop dat alles naar wens gaat. Zelf ga ik vandaag naar Zeeland, maar heb een laptop bij me, dus ik ga je zeker volgen. Nogmaals veel plezier, ben voorzichtig en zorg goed voor je voeten (haha). Dikke knuffel Anke xx
  2. Kenneth Jacky:
    17 augustus 2012
    Marius, van ons beiden..veel plezier
    Loop ze
    Kenneth jacky
  3. Frans:
    Het ga je goed Marius.
    Die schoenen zullen je heus wel dragen en inderdaad wat zijn 45 dagen op een mensenleven. Het zijn wel intense dagen die je niet gauw zult vergeten. Leuk om je te volgen. In gedachten pelgrimeer ik met je mee en zal zeker veel bekende punten met je kunnen delen. Buen Camino en..... Utreya! Frans
  4. Annie Cilissen:
    Beste marius
    Heel veel sterkte 22 aug.
    Veel succes met je wandeling naar Santiago de Compastela
    Groetjes Annie xxx
  5. Piet en Hennie:
    17 augustus 2012
    Lieve marius, wij wensen je veel kracht en dikke zolen om deze afstand te lopen. Wij blijven je volgen en wensen je veel sukses. groetjes uit oss fam bastings xxxx
  6. Martin Lolkema:
    Hallo Marius,

Zoals je ziet heb ik je weblog gevonden. Ik zit dus als het ware klaar om jouw belevenissen te kunnen lezen. We spreken elkaar nog voor je vertrek.
  7. Urslaaatje:
    Hallooo,
    Wat leuk !!!, ik vind het zo spannend..;) ... Ik vind het nog steeds maar niks dat u alleen gaat maar zo kunnen we u toch volgen, alvast veel succes , maar ik spreek u nog voor vertrek! Dikke kus van ons xx
  8. Gerry en Koos:
    Beste Marius,
    Ik wens jou veel loop plezier, ik zal je blijven volgen, adviezen kan ik jou niet geven want ik loop nooit verder dan 18 holes !!
    groetjes Koos
  9. Jos.:
    19 augustus 2012
    Beste Marius,
    Een verleden om te verwerken en niet te vergeten. Een hoopvolle en fijne toekomst.
    De Camino zal jou daarbij helpen.
    Succes,
    Henny en Jos.
  10. Henny:
    19 augustus 2012
    lieve Marius
    wij wensen jou veel succes toe
    wij zullen met veel belangstelling je voettocht volgen
    veel groeten
    herman en henny
  11. De Buurtjes:
    20 augustus 2012
    Buurman Marius,

Een fijne voettocht naar Santiago de Compostella wij zullen je volgen via je weblog. Tot oktober!
    Utreya
    Edwin, Judith en Amber
  12. Eric van Hoeve:
    20 augustus 2012
    Waarde Stapper,
    Alle goeds onderweg. Ik volg je op de voet NIET te voet.
    Salamat Djalan.

Driver Eric
  13. Moniek en Nico:
    21 augustus 2012
    Hai lieve Marius,
    Wij wensen jou heel veel succes met je voettocht naar Santiago de Compostela! Voor een "ouwe" wandelaar zoals jij moet het te doen zijn, wij kunnen alleen maar diep buigen en bewondering hebben.
    Hou je taai! Let goed op jezelf en inderdaad zoals iemand hier al heeft geschreven, op naar een mooie toekomst! Dag lieverd veel succes en we blijven je volgen. Moniek xx en Nico
  14. Rob en Ineke:
    22 augustus 2012
    Dappere Marius,een goede start en "Hals und Beinbruch!"
    we volgen je.
    Rob ne Ineke
  15. Frans:
    22 augustus 2012
    De dag is aangebroken Marius. Buen Camino in alle opzichten. Ultreia!!
  16. Hedwig:
    23 augustus 2012
    Beste Marius, ik wens je een fantastische tijd toe! Een mooie tocht, met onvergetelijke ontmoetingen en momenten. De Heilige Jacobus wacht op je in de Kathedraal! Ik ga je zeker volgen. En als ik nog een tip mag geven... Ga slapen bij Carlos in Albergue Pequeno Potala in Ruitelan! Buen Camino!
  17. Maria Reijnders van Tuijl:
    23 augustus 2012
    Hoi ome Marius,
    Heel veel succes met je voettocht naar Santiago de Conpostela.
    Groetjes Gert-Jan en Maria.
  18. Anne-Mieke:
    Lieve Marius,
    Je bent alweer twee dagen onderweg,ik hoop dat je een goede reis naar Frankrijk hebt gehad?Nu heel veel succes voor de rest van de pelgrimtocht. Lieve groetjes Pieter Anne-Miek Pim en Anne
  19. Fred Schrijen:
    Beste Marius,
    Ik wens je heel veel "plezier" met je voettocht naar Santiago.
    Leuk dat je vandaag vanuit Brantôme vertrokken bent. Heel leuk plaatsje. Wij hebben daar voor jaren terug in "Moulin de L-Abbaye" gelogeerd. Ik blijf je volgen. Groetjes Fred en Marieke.
  20. Frans:
    24 augustus 2012
    Nu ben je echt begonnen. Wat een emotioneel moment voor jou met al die herinneringen. Het ga je goed en blijven je volgen.
    Frans