Berciamos del Real Camino - 23 september 2012

23 september 2012 - Bercianos del Real Camino, Spanje

Het is haast niet te geloven, maar ook hier geen internet/WiFi

1. Hedwig:
    24 september 2012
    Wel een hele bijzondere albergue in Bercianos! Gevonden? Buen Camino weer voor vandaag.
  2. Frans:
    24 september 2012
    Och dat primitieve heeft ook wel wat, (kijk maar eens naar de adobe-huizen). Moderne media kunnen leuk zijn maar ook vervelende gevolgen hebben zoals in Haren. Of kijk je niet naar het nieuws? Wij hebben op onze camino geen krant gelezen en geen TV uitzending gezien en er niets aan gemist.
  3. Martin:
    Hallo Marius,

Eens zal het weer lukken! Wij geven de moed niet op. Jij ook niet hopen wij.

Hr.gr.,
    Joke en Martin
  4. Gerard van Heeswijk:
    Goedemiddag Marius,

Wij blijven uitkijken naar je verhalen. Morgen vanuit Leon moet het toch lukken. Diep respect voor je prestatie. "Het einde nadert".
    Houd vol en keep smiling. Lieve groeten van Annelies en de hartelijke groeten van mij.
    Gerard van Heeswijk.
  5. Rob en Ineke:
    24 september 2012
    Wij zijn gisteren aangekomen in Florida en zullen je avonturen van daaruit blijven volgen.
    Heel veel sterkte!!
  6. Anke:
    24 september 2012
    Je zult wel diep in de binnenlanden zitten, zolang het goed met je gaat en we lezen 1 regeltje is het ook goed. Succes met alles en toi,toi,toi!
    Dikke knuffel xx
  7. Marie-Thérèse:
    24 september 2012
    Amie francaise de Mieke...
    Pélerinage de saint-Jacques de Compostelle, très spécial ,BRAVO.
    A partir de maintenant,vous pouvez décompter les jours de l´arrivée!!!
    Ce petit mot en francais pour vous qui connaissez la langue de Voltaire... Bonne route.