IMAG0614

IMAG0614

Deze foto werd gemaakt op 6 oktober 2012 met een Htc Desire S.

1. Anneke van Rooij:
    6 oktober 2012
    Hoe blij kun je zijn! Wat een prestatie, complimenten. En nu kan het grote genieten beginnen.
    kus van ons.
  2. Gerard van Genigten:
    Proficiat!

Marja en Gerard.
  3. Hans en Marjo:
    6 oktober 2012
    Onze diepe bewondering voor je meesterstuk, geniet van je prestatie en je transformatie ;-) en kom weer goed thuis!
  4. Moniek en Nico:
    7 oktober 2012
    Geweldig! wat een ongekende prestatie en wat zul jij/jullie je heerlijk voelen dat het voorbij is, gelukt is en dat je nu samen verder kunt! Een hele dikke knuffel van ons X
  5. Mariolijn:
    7 oktober 2012
    Gratulation, Gratulation! Ein Meisterstück an Ausdauer, emotionaler Berührtheit, sicher auch an Deine Grenzen kommend, sowie eine asketische Zeit, hat nun sein Ende gefunden. Ich freue mich für Dich, dass letztendlich alles geklappt hat, so wie Du Dir das vorgestellt hattest. Ich denke, eine neue Lebensform wird nun für Dich Platz finden und an der Innigkeit des Photo`s kann man erkennen, dass sie bereits begonnen hat. Alles Gute füreinander! P.S. der neue Hut steht Dir auch gut, jedoch der alte war einfach einzigartig und hatte den richtigen Pfiff, der zu Dir passend war!! Vielleicht bekommst Du nun den einen oder anderen geschenkt - wer weiß? Dag Mariolijn
  6. Piet en Hennie:
    Beste Marius,
    Van harte proficiat met het behalen van deze mijlpaal.
    Zoals gezegd, op Koninginnendag waren de lof-gezangen niet van de lucht. Wat waren we , Heel de familie, trots op jou.
    Vandaag een mooie foto van de hereniging met Mieke. Wij wensen jou en Mieke alle geluk en wij hopen jullie samen snel te ontmoeten.
    Liefs en groeten, Piet en Hennie.
  7. Urslaaatje:
    Gefeliciteerd oompje.......
    Zo trots......
  8. Mil:
    Hoi kanjer,
    Wat ben ik trots op wat je gedaan hebt, helemaal fanatastisch. Kom maar weer veilig naar huis.
    Liefs Mil
  9. Frank en yvonne:
    8 oktober 2012
    Hey hallo, eindstreep bereikt, pffff.....maar zo te zien helemaal gelukkig saampjes, nou is jullie gegund, geniet ervan, aan de foto te zien stralen jullie dat ook echt uit!!!Super, XXX
  10. Frans:
    9 oktober 2012
    Een mooie tocht volbracht Marius. Hopelijk in meerdere opzichten en dat zal zeker zo zijn. Geniet van de gelopen weg samen met je (klein)kinderen en met allen die je lief zijn. Tot ziens voor een mooie wandeling hier in ons steeds frisser wordend landje.