Fromista - 21 september 2012

22 september 2012 - Frómista, Spanje

Geen internet en/of WiFi

1. Hedwig:
    22 september 2012
    Heej Marius, geeft niks! Is ook wel eens goed om overal los van te komen. Geniet nog!
  2. Martin:
    Hallo Marius,

Zowel jij als wij blijven zoeken naar contact. Blijf de ene voet voor de andere zetten!!

Hr.gr.,
    Joke en Martin.
  3. P. Verhaegh:
    22 september 2012
    Geschoren lijk je toch meer op Marius.
    Ga door beste Driver, nog een klein stukje vergeleken bij wat je al gelopen hebt!!!.
  4. AdS:
    Hoi Marius,

Tja, hoe moet ik het nu zeggen? Ik heb 42 jaar een snor gehad en die is onlangs gesneuveld. Waarschijnlijk heeft Jose, toen ze me zo bloot zag, voor het eerst gekeken zoals jij op je laatste foto. Als ons hondje Saartje zo kijkt gaan we er of meteen mee naar de dierenarts of zij krijgt een aantal lekkere koekjes. Vanwege de kosten ( en omdat we onze hond kennen ) kiezen we meestal voor de koekjes. Jose denkt dat het de loutering is die van de foto afstraalt maar ik herken die blik van de keren dat je fairway, green of een put mist. He Marius komop, volhouden. Je ogen moeten weer fonkelen. Als het niet met devotie lukt dan maar met je ingewortelde ondeugendheid. Volhouden !!! De " drivers " hebben echt iemand nodig met afgedwongen heiligheid en verlichting.
    Hou vol en geniet vooral!!
    AdS
  5. Frans:
    22 september 2012
    Heb je die Romaanse kerk in Fromista bekeken? Een van de meest gave bouwwerken in zijn soort. Staat op de werelderfgoedlijst van de Unesco. Toen wij er waren was de kerk helaas gesloten en dus alleen van de buitenant kunnen bewonderen. Je bent nu al dichtbij Leon. Een prachtig centrum met een juweel van een kathedraal. Frans gotisch. Binnen de kerk een overdaad aan kunstschatten. Geniet ervan je bent er toch....
  6. Frans:
    23 september 2012
    Op de Mesetas word je pas echt pelgrim. Je komt jezelf tegen in alle nuances. Mijn ervaring: Vanaf Leon gaat het heel snel. Heel afwisselend en het einde komt in zicht. Het ga je goed Marius. Het zwaarste zit er echt op. Buen Camino.
  7. Roland en Suzan:
    25 september 2012
    Wat een eindeloze wegen zie ik op jouw foto's
    Ik zou gelijk de auto gepakt hebben, maar goed, haha

Het begint nou wel erg goed op te schieten hè.
    Het einde nadert nu 'met rasse schreden'.
    Nog efkes volhouden!
  8. Rob en Ineke:
    30 september 2012
    marius,dit is eigenlijk niet voor dit medium,maar Mieke vindt het geweldig.Ze is zeker bij je de komende dagen.We praten er later wel over.
    Rob